دستور تهیه تاکو مکزیکی

دستور تهیه تاکو مکزیکی

همراهان محترم برای تهیه این غذای خوشمزه نیاز داریم مراحل تهیه را به 3 قسمت تقسیم کنیم : تهیه نان تاکو (تورتیلا)، تهیه تزیین (مخلفات داخل تاکو) و سس آن که سس سالسا میباشد. در ادامه به مواد لازم و دستور تهیه هر سه مورد میپردازیم...

تغییر دکوراسیون در آپارتمان های مسکن مهر

تغییر دکوراسیون در آپارتمان های مسکن مهر

هرگاه نام دکوراسیون منزل را می شنویم ناخودآگاه زیبایی و هماهنگی در ذهنمان تداعی می شود . برای داشتن بهترین دکوراسیون منزل ، نیاز نیست همه چیز را از ابتدا تهیه کنیم و دور هم بچینیم ، می توان با صرف کمترین هزینه ، تنها با داشتن ایده های خلاقانه و صحیح ، به چهره ای جدید از خانه رسید و احساس شیرینی به همه اعضای خانواده هدیه داد. در این مقاله می خواهیم درمورد تزیین چند بخش مهم در آپارتمان های مسکن مهر که می تواند بر روی زیبایی خانه شما تاثیر بسازیی بگذارد صحبت کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سوزن دوزی، هنر دست زنان بلوچ

سوزن دوزی، هنر دست زنان بلوچ

هر وقت صحبت از صنایع دستی ایرانی می‌شود ذهن ما ناخوداگاه به سمت صنایع دستی اصفهان مانند قلم‌کاری، میناکاری و خاتم‌کاری و مانند آن می‌رود یا فرش و صنایع دستی تبریز در ذهن ما مجسم می‌شود، اما جالب است بدانید استان سیستان‌وبلوچستان با آثار هنریش از جمله سوزن‌دوزی توانسته یکی از محبوب‌ترین صنایع دستی ایران را در جهان مطرح کند.

طرز تهیه شربت آلبالو

طرز تهیه شربت آلبالو

شربت آلبالو، يكي از شربت هاي بسيار پرطرفدار در فصل تابستان است. با ما همراه شويد تا با طرز تهيه و نكات مهم در تهيه اين شربت خوشمزه آشنا شويد...

چگونه در آپارتمان خود فلفل به عمل آوریم؟

چگونه در آپارتمان خود فلفل به عمل آوریم؟

فلفل گیاهی‌ است با بوته های یک ساله، محل اصلی و اولیه آن را سواحل آمریکا می دانند. ساقه های این گیاه تا ارتفاع ۷۰ سانتی‌متر می رسد. برگ های آن به رنگ سبز تیره، کشیده و نوک تیز بوده و گل ها به رنگ سفید و بصورت تک تک و جدا ازیک‌دیگر درانتهای ساقه نمایان میگردد. میوه این گیاه را که همان فلفل باشد بنا به انواع آن (خوراکی – زینتی) به رنگ های: سرخ، سبز، زرد و بنفش و به اشکال مختلف نازک کشیده، ضخیم و گوشتی کشیده، ضخیم و گوشتی کوتاه، کُروی شکل کوچک (مانند گیلاس) بیضی شکل و کُروی بزرگ (مانند گوجه فرنگی) می توان مشاهده کرد.

پخت مربای آلبالوی خوش‌مزه

پخت مربای آلبالوی خوش‌مزه

مربای آلبالو یکی از محبوب‌ترین انواع مرباهاست که در وعده صبحانه بسیار مصرف می‌شود و حتی و در برخی شهرها با برخی غذاها خورده می شود. برای درست کردن مربای آلبالوی خوش رنگ و خوشمزه فقط کافیست دستور تهیه زیر رو دنبال کنید.

با این روش خیلی آسان مربای توت فرنگی بپزید

با این روش خیلی آسان مربای توت فرنگی بپزید

کسانی که توت فرنگی دوست دارند، حتما اهل مربای توت فرنگی هم هستن. اگر شما هم از طرفداران مربای توت فرنگی به شمار می روید، می توانید ساده ترین روش پخت و تهیه مربای توت فرنگی در خانه را اینجا آموزش ببینید.