سیستم مدیریت کسب و کار

معرفی محصولات مدیریت کسب و کار

1-تماس پرداز

در تماس پرداز می توانید فیلدهایی مختلفی برای اطلاعات مشتری خود تعریف کنید فیلدهایی نظیر تاریخ تولد, شغل, میزان تحصیلات و هر چه که شما فکر می کنید برای کسب و کارتان لازم است, علاوه بر این قسمت جذاب ثبت این اطلاعات برچسب گزاری و ارتباطات بین مشتریان است. شما می توانید در صورتی که مشتری شما با یکی دیگر از مشتریان نسبت فامیلی یا دوستی دارند در پرونده او ثبت کنید و خیلی سریع و تنها با کلیک بر روی نام ثبت شده در قسمت ارتباطات به پروفایل شخص مرتبط هم دسترسی پیدا کنید از این امکان استفاده های خلاقانه زیادی می توان کرد, مورد بعدی برچسبها می باشد که این نیز کاربرد زیادی دارد می توانید در هنگام ثبت و یا ویرایش اطلاعات مشتری برچسب خاصی را بر روی او بزنید مثلا شما در یک نمایشگاه خاص شرکت کرده اید و یک سری مشتری بالقوه یا بالفعل از آن نمایشگاه دارید کافیست برچسب مرتبط با آن نمایشگاه را ساخته و در هنگام ثبت اطلاعات مشتریان آن را وارد کنید و سپس می توانید مشتریان یک برچسب خاص را در یک نگاه ببینید . تفاوتی که برچسب با گروه بندی دارد در این است که برای یک مشتری می توانید چندین برچسب مختلف بزنید

2- میزکار الکترونیکی

همه مدیران علاقه دارند که سرعت انجام کارها و بازدهی سازمان خود را بالا ببرند اما همیشه عواملی هستند که مانع از این امر می شوند عواملی همچون مکاتبات داخلی, اشتباهات فردی, ناهماهنگی در زمان و خیلی موارد دیگر که با توجه به سازمان یا نوع کسب کار کم یا زیاد می شوند.میز کار الکترونیکی راهکاری برای حل این مشکلات است.

هدف از طراحی نرم افزار میز کارافزایش نظم و بهره وری و کاهش خطاهای انسانی در کسب و کار است. دلیل اکثر خطاهایی که به آن اشاره شد, بیشتر به هماهنگی و نظم تیم برمی گردد, اینکه خیلی دشوار است که همه کارها دقیق, منظم و سر وقت خود انجام شود, گاهی دسترسی به یک پرونده و یا نامه زمان زیادی را می گیرد حتی موارد بیشماری از گم شدن پرونده وجود دارد. نرم افزار میزکار الکترونیکی به شما امکان می دهد تا اطلاعات سازمانی و محرمانه شامل اطلاعات مشتریان، مخاطبین، پرونده ها و .. را به صورت تفکیک شده، منظم و قابل دسترس ثبت و مدیریت نمایید. این نرم افزار همچنین شامل سرویس های مختلفی از قبیل مرکز تلفن, sms، مدیریت ایمیل ها و .. می باشد تا ابزاری مطمئن و کارآمد جهت نیل به اهداف سازمانی خود به صورت دقیق و منظم را در اختیار شما قرار دهد. استفاده بهینه و دقیق از اطلاعات یکی از مهمترین اهداف میزکار الکترونیکی جهت افزایش بهره وری کسب و کار شما می باشد چالشهای رایجی که امکان وقوع آن پس از استفاده از میز کار الکترونیکی بسیار کاهش میابد.

3-مدیریت ارتباط با مشتری

مطابق آمار بدست آمده بیشتر کسب و کارهایی که به شیوه سنتی فعالیت می کنند در خطر سقوط قرار دارند, در این میان شرکتهایی وجود دارند که به دنبال راهکاری برای رهایی از این بحران هستند. راهکاری برای افزایش فروش, افزایش مشتری و تبدیل شدن به برندهای سطح 1 کسب و کار خود. هم قدم با بهترین های دنیا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری با الگو برداری از رازهایی که شرکتهای بسیار موفق و سطح اول دنیا برای فروش و ارتباط با مشتری از آن استفاده می کنند طراحی شده و می تواند تحول عظیمی در کسب و کار شما ایجاد کند.نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می تواند با یکپارچه سازی کاملا هوشمندانه و اصولی تمامی فعالیتهای انجام شده در سازمان شما را برای رسیدن به هدف اصلی "رشد کسب و کار, فروش ساده تر و بیشتر,مشتریان وفادار,کارمندان با انگیزه" سوق دهد.

نظر بدهید